O agenție de comunicare a încercat să plătească mai mulți influenceri din Franța ca să denigreze vaccinul Pfizer

Léo Grasser este un influencer care are peste un milion de următori pe canalul său. El spune că a primit o propunere de la o agenție de comunicare pentru a posta clipuri în care să promoveze ideea că indicele de mortalitate în cazul vaccinului produs de Pfizer este de 3 ori mai mare decât cel fabricat de AstraZeneca.

Pentru aceste clipuri, Léo Grasser ar fi urmat să primească 2.000 de euro. El spune că a refuzat această propunere.

Cine se ascunde în spatele acestei misterioase agenții de publicitate și cine este clientul? Cine ar avea de câștigat de pe urma unei astfel de campanii? Mai mulți analiști spun că e posibilă o implicare a Rusiei.

Ministrul Sănătății, Olivier Véran, a denunțat ferm această campanie și a spus că are deplină încredere în discernământul francezilor în ceea ce privește eficiența vaccinurilor.

De la începutul crizei sanitare se duce o adevărată campanie de informare corectă cu privire la rolul vaccinurilor, iar în culise își fac loc de multe ori dezinformări și știri false.

Source

Distribuie știrea