În august 1982, România a intrat în lumea bună a aeronauticii cu primul mare avion de pasageri construit în ţară: Rombac 1-11. Peste câteva luni, în toamnă, a fost şi primul zbor oficial pe aeroportul Băneasa, în fața întregii conduceri a statului. Dar primele curse cu pasageri au fost abia la începutul lui 1983 pe rutele Bucureşti Timişoara şi apoi Bucureşti Londra. Rombac 1-11 a devenit apoi şi avionul oficial al României – Super One Eleven.
Aeronava lui Ceauşescu a ajuns la licitaţie cu un preţ de pornire de numai 25.000 de euro. Este o piesă clasată în patrimoniul cultural național mobil, categoria tezaur.
Este vândută şi aeronava folosită de Ion Iliescu pe timpul mandatelor de la Cotroceni.
În aceeaşi licitaţie, colecţionarii pot cumpăra mai multe limizine istorice. Printre ele, Limuzina Pazkan Hillman Hunter primită de Nicolae Ceaușescu, în 1974, de la ultimul șah al Iranului, Mohammad Reza Pahlavi. Mașina, luxoasă pentru acea vreme, a fost fabricată în Iran la începutul anilor ’70. Este funcțională, iar licitaţia începe de la 4.000 de euro.
Şi alte maşini de epocă, modele celebre fabricate de Jaguar, Mercedes, Fiat, conservate peste ani, pot fi acum cumpărate de colecţionari.