La mai bine de 12 ani de când circulă pe el zeci de mii de mașini, se va face, în sfârșit, și recepția Pasajului Basarab. Nu înainte însă de o expertiză, fără de care Primăria Capitalei nu va putea face reparații. Acum, pasajul este ruginit, cu lifturi şi scări nefuncţionale tocmai pentru că, fără o recepţie, ca la orice construcție, Primăria nu putea aloca bani de la buget.
Marea investiție s-a tot degradat de la inaugurare, pentru că autoritățile au dat-o în folosință fără să facă recepția construcției. Acum podul e ruginit, cu lifturi şi scări rulante nefuncționale, iar nodul intermodal vandalizat.
Și de trotuarul rulant, care a fost făcut în 2013, ca o continuare a nodului intermodal Basarab, s-a ales praful.
După mai bine de 10 ani de nepăsare din partea autorităţilor, Primarul Capitalei, Nicușor Dan, anunță că a început procedura de expertizare a pasajului care va costa aproape 250 de mii de lei. Apoi va fi preluat de Administrația Străzilor și reparat.
Pasajul Basarab a ajuns să coste 255 de milioane de euro, deși inițial estimările se opreau la numai 60 de milioane de euro.