Scumpirea materialelor de construcții riscă să oprească activitatea pe șantiere

Lucrările de reabilitare a segmentului de cale ferată care pleacă din apropierea Aradului și ajunge în Simeria, parte a Coridorului IV paneuropean, au început în 2017. Sunt necesare pentru a crește viteza medie a trenurilor de la 70 de kilometri la ora, cât este acum, până la 160.

Stadiul de execuție pe cei 140 de km e avansat. Dar acum constructorii vor mai mulți bani pentru a continua lucrările.

Motivul e scumpirea materialelor de construcții.

Probleme apar și la unele lucrări care ar fi trebuit să înceapă. Est cazul reabilitării podului de la Cosmești. Firma care a câștigat licitația a refuzat să mai semneze contractul.

Patronii din construcții au trimis Guvernului o scrisoare prin care cer ajustarea tarifelor, pe motiv că materialele s-au scumpit cu peste 30% de la începutul anului.

Scumpirea materialelor de construcții e o problema la nivel internațional, ca urmare a cereri mai mari decât producția.

Source

Distribuie știrea