Camere de hotel, devastate de turiștii repetenți la bun-simț. Mulți dintre ei lasă o mizerie de nedescris. Recuperarea pagubelor este greoaie

Bucuroşi de oaspeți, care le vin în această perioadă în număr mare, hotelierii de la mare se confruntă însă cu o altă problemă: mizeria și distrugerile pe care mulți dintre turiști o lasă în urma lor.

Mobilier distrus, oglinzi smulse din pereți, resturi de mâncare aruncate peste tot, lenjerie și prosoape folosite drept cârpe de șters pantofi și chiar televizoare sparte. Dovada sunt imaginile filmate de administratorii unităților de cazare și care sunt cu un nivel ridicat de impact!

Problema nu este una nouă. Hotelierii spun că se confruntă în fiecare an cu astfel de situaţii.

VEZI ȘI Litoralul, destinația vedetă pentru minivacanța de Sf. Maria. Oferte sunt pentru toate buzunarele

Cei care suportă aceste distrugeri sunt în cele din urmă hotelierii. Recuperarea pagubelor este greoaie și de cele mai multe ori patronii nu își permit să piardă timp cu toate procedurile.

O soluție ar fi ca această garanție să fie introdusă în mod obligatoriu în toate unitățile de cazare aflate pe lista ministerului Turismului. Altfel, cei care o fac din proprie inițiațivă riscă să își piardă clienții.

Distribuie știrea