V-ați întrebat vreodată cine folosește mai mult rețelele sociale? Femeile sau bărbații? O să rămâneți mirați, dar dacă veți mai auzi vreodată fraza: Voi, bărbații, stați toată ziua pe Facebook! Sau: Voi, femeile, stați non stop pe Instagram! să știți că nu e chiar așa. Suntem cam 50-50 când vine vorba de social media.
În luna Ianuarie, cele mai recente date arătau că 50,2 la sută dintre utilizatorii de social media din România erau femei, în timp ce 49,8 la sută erau bărbați. Deci cam la egalitate.
În ceea ce privește numărul celor care folosesc platformele de socializare, cele mai recente date arată că în țară noastră existau 13,30 milioane de identități active, însă dacă ne raportăm la ianuarie 2023, avem o scădere cu 200 de mii de conturi, adică minus 1,5%.
Dacă intram în profunzime și continuăm calculele, 73,6 la sută din baza totală de utilizatori de internet din România, indiferent de vârstă, foloseau cel puțin o platformă de social media în ianuarie 2024.
Rata de acoperire a internetului în România a depășit 90% din totalul populației la început de an
La începutul anului 2024, 54,8 la sută din populația țării locuia în mediul urban, în timp ce 45,2 la sută locuia în zone rurale. În acest context, cifrele actuale arată că aveam 18,06 milioane de utilizatori de internet în ianuarie 2024.
Rata de acoperire a internetului în România a depășit 90% din totalul populației la început de an.
Este un semnal destul de puternic cum că tehnologia a avansat în așa fel încât a ajuns și în cel mai îndepărtat loc.
Cu internet mobil, că fibră optică sau alta tehnologie, important este că românii se bucura de aceste servicii, care uneori știm că ne fac viața mai ușoară.