Furtunile care au măturat 17 județe și Bucurestiul au dat peste cap și circulația pe calea ferată. 10 trenuri au fost oprite pe traseu din cauza avariilor la sistemul de alimentare cu energie electrică. Iar garniturile care trebuie să ajungă în Gara de Nord din Capitală au întârzieri de sute de minute, un adevărat calvar pentru călători
A fost depășit momentul de joi dimineață în care trenul care ar fi trebuit să ajungă în Gara de Nord a avut întârziere de aproximativ 200 de minute.
CFR a anunțat oficial ca segmentele afectate de furtuna de miercuri seară au fost remediate.
Problemele au fost generate de faptul că stâlpii care asigurau alimentarea cu energie electrică au fost dărâmați de furtuna puternică.
Circulaţia feroviară între staţiile Brăneşti-Fundulea şi Chitila-Buftea-Periş s-a desfăşurat pe un singur fir.
Două trenuri de călători (IR 1921 -2, care circulă în relaţia Mangalia – Arad şi IR 1991-2 care circulă în relaţia Mangalia – Timişoara) au rămas blocate pe firul II, acestea având nevoie să fie tractate cu o locomotivă Diesel înapoi în staţia Brăneşti, pentru a-şi relua circulaţia până în staţia Bucureşti Nord. Trenul IR 1921-2 şi-a reluat circulaţia din staţia Brăneşti la ora 08:15 minute, iar IR 1991-2, la ora 9:00, ambele cu destinaţia Bucureşti Nord.
De asemenea, tot pe raza Regionalei CF Bucureşti, avarii la sistemul de alimentare cu energie electrică s-au înregistrat şi pe intervalul de staţii Chitila – Buftea – Periş, trenurile circulând în cursul nopţii doar pe un singur fir iar, în intervalul orar 7:30 – 9:12, traficul feroviar a fost închis temporar în staţia Periş, după ce o persoană a fost lovită de trenul IR 1661.
Circulaţia trenurilor pe raza staţiei Periş s-a reluat la ora 9:12, după finalizarea operaţiunilor desfăşurate la locul accidentului de către organele abilitate. „Din cauza acestui accident, 10 trenuri de călători (IR 1661, IR 1631, IR 1655, R 3005, IR 1550, IR 1654, IR 1688, IR 1742, IR 16030 şi R 3014), care au staţionat temporar în gările de pe traseu, au fost repuse treptat în circulaţie”, notează CFR S.A.
Compania feroviară menţionează, totodată, faptul că şi pe raza Regionalelor CF Timişoara, Braşov şi Iaşi s-a intervenit permanent în cursul nopţii pentru remedierea deranjamentelor înregistrate, din cauza rafalelor puternice de vânt, la sistemul de alimentare cu energie electrică a liniei de contact, între staţiile Teregova – Armeniş, Lunca Bradului – Răstoliţa, Tuşnad Sat – Tuşnad Băi, Tuşnad Sat – Sânsimion, Leşul Ilvei – Ilva Mică. La această oră pe aceste două segmente feroviare se circulă în condiţii normale
Articole pe aceeaşi temă