Începe judecarea de fond în dosarul lui Mario Iorgulescu, care a provocat un accident auto în urma căruia un tânăr care circula regulamentar a murit

Magistraţii de la Curtea de Apel Bucureşti au decis, miercuri, începerea judecării de fond în dosarul în care Mario Iorgulescu este acuzat că a produs în anul 2019 un grav accident auto, în urma căruia a murit un tânăr.

15 Decembrie 2021, 15:44 (actualizat 15 Decembrie 2021, 16:08) |

Mario Iorgulescu

În decembrie 2020, un judecător de cameră preliminară de la Tribunalul Bucureşti a respins toate cererile şi excepţiile ridicate de avocaţii lui Mario Iorgulescu, fiind constatată legalitatea rechizitoriului şi a probelor strânse de procurori. Tot atunci, magistratul a dispus începerea judecării pe fond a dosarului, relatează Agerpres.

Apărătorii lui Iorgulescu au contestat decizia tribunalului, respinsă miercuri de Curtea de Apel Bucureşti.

În septembrie 2019, Mario Iorgulescu a produs un grav accident auto, după ce a consumat cocaină şi alcool.

Imediat după producerea accidentului, Iorgulescu a părăsit teritoriul ţării, iar după ultimele informaţii este internat la o clinică din Italia.

În august 2020, el a fost trimis în judecată pentru omor şi conducere a unui vehicul sub influenţa alcoolului sau altor substanţe.

Procurorii notează că, la data de 8 septembrie 2019, pe fondul unei crize de gelozie şi într-o stare de furie, cu o alcoolemie de 1,96 g/l şi sub influenţa cocainei, intenţionând să se deplaseze din satul Gulia, comuna Tărtăşeşti, spre un club din Parcul Herăstrău, Mario Iorgulescu a condus un autoturism marca Aston Martin model DBS, cu o viteză ce depăşea cu mult viteza legală de 50 km/h în localitate, şi a pătruns pe culoarea roşie a semaforului cu viteza de 145 km/h în intersecţia dintre Şoseaua Chitilei şi Strada Teodor Neagoe.

Potrivit anchetatorilor, Mario Iorgulescu a accelerat până la 162 de km/h, în momentul în care a trecut de un alt vehicul care circula cu viteză redusă pe banda I, după care a urcat maşina cu partea stângă pe un scuar, apăsând la maximum pedala la un vehicul echipat cu un motor ce dezvoltă 700 de cai putere, şi a pătruns pe contrasens, unde a intrat în coliziune frontală, la viteza de 143 km/h, cu un autoturism marca Audi, condus de un bărbat, care a decedat pe loc.

Din momentul în care a pătruns în intersecţie pe culoarea roşie a semaforului, Mario Iorgulescu nu a acţionat frâna, iar în momentul coliziunii pedala de acceleraţie era apăsată la maximum, explică procurorii.

Mario Iorgulescu este fiul lui Gino Iorgulescu, preşedintele Ligii Profesioniste de Fotbal.

Source

Distribuie știrea