
Cerealele din Ucraina sunt depozitate în silozul ‘Anghel Saligny’, care are o capacitate de 25.000 de tone, de unde vor fi preluate de nave cu destinaţia Turcia.
„Nava […] are undeva la 6.000 de tone capacitate, asta înseamnă că navele vor veni cu o cadenţă de una pe săptămână. În ceea ce priveşte fluxul către Constanţa, la ora actuală, având în vedere cotele Dunării, nu avem probleme, nu avem restricţii, e o restricţie de 1,80 m, ceea ce nu afectează transportul barjelor de 2.000 de tone de la Galaţi pe canalul Dunăre – Marea Neagră către Constanţa”, a declarat Dan Tivilichi, directorul adjunct al Administraţiei Porturilor Dunării Maritime Galaţi.
CFR Infrastructură a redeschis, după 22 de ani, cu fonduri proprii, linia cu ecartament larg.
Un prim vas, cu o capacitate de 6 mii de tone, este așteptat să ajungă la Galați săptămâna viitoare.