STB propune un tarif de 3 lei pe oră pe mijloacele de transport în comun şi abonamente anuale de 500 de lei

Societatea de Transport Bucureşti (STB) va propune un tarif de 3 lei pe oră pe mijloacele de transport în comun şi abonamente anuale de 500 de lei, a anunţat, vineri, directorul general al STB, Adrian Criţ, într-o conferinţă de presă, adăugând că îşi doreşte ca tariful de 1,3 lei pe călătorie să fie eliminat.

14 Mai 2021, 14:54 (actualizat 14 Mai 2021, 14:55) |

STB începe procesul de igienizare a vehiculelor din parcul propriu

Directorul general al STB, Adrian Criţ, a precizat că propunerea STB privind tarifele va intra în dezbatere şi se referă la eliminarea tarifului actual de 1,3 lei pe semi-cursă şi introducerea tarifelor orare şi a abonamentelor, aşa cum există şi în alte capitale europene, informează Agerpres.

Întrebat la ce trebuie să se aştepte călătorii dacă acel tarif de 1,3 lei pe o călătorie va fi eliminat, el a spus că STB îşi doreşte o schimbare a politicii tarifare.

„Asta ne dorim noi, o schimbare a politicii tarifare. Să renunţăm la acel titlu de călătorie care era pe semi-cursă şi să mergem pe o călătorie care avantajează şi cetăţeanul. Într-o oră sau într-un interval de o oră şi jumătate, cu acelaşi preţ cetăţeanul poate circula cu trei mijloace de transport în comun. Poate să treacă şi prin zona de terminal. Sunt avantaje pe care noi le vom putea oferi cetăţenilor. Este adevărat că este benefic să aducem servicii care cresc calitatea transportului în primul rând şi trebui să urmărim acest lucru”, a adăugat Criţ.

El a mai spus că îşi doreşte ca posesorii de titluri de călătorie şi de abonamente să poate utiliza terminalele multimodale cum este şi terminalul de la Străuleşti, iar programul de transport să fie modificat astfel încât să promoveze aceste terminale.

În ceea ce priveşte transportul de la Aeroportul Otopeni, şeful STB a subliniat că integrarea tarifară este un capitol care se ia în discuţie, împreună cu ADITBI, CFR Călători, ceilalţi operatori regionali de pe calea ferată, cu Metrorex, împreună urmând că se ia deciziile care „să avantajeze călătorul”.

Source

Distribuie știrea