Peste jumătate dintre români se declară mulţumiţi de relaţiile cu persoanele apropiate (familie, prieteni sau partener), locul de muncă actual şi mediul de lucru, reiese dintr-un studiu de specialitate, publicat marţi.
Conform cercetării Reveal Marketing Research, în luna 2021, o pondere de 50% dintre români au afirmat că sunt mulţumiţi de relaţiile lor cu familia şi prietenii, iar 10% se declară nemulţumiţi de aceste relaţii.
Pe categorii socio – demografice, aprecierea relaţiilor cu familia şi prietenii înregistrează diferenţe semnificative statistic numai în funcţie de statutul marital, se arată în raportul citat. Astfel, persoanele singure de vârstă mijlocie par să fie mai mulţumite de relaţiile cu familia şi prietenii (63%), comparativ cu tinerii cu educaţie superioară şi venit ridicat (45%).
În ceea ce priveşte satisfacţia faţă de relaţia cu partenerul sau partenera, categoria tinerilor cu educaţie superioară şi venit ridicat se află pe primul loc, cu o pondere de 47% din total.
De asemenea, majoritatea românilor se simt mulţumiti de mediul în care lucrează, respectiv 70% dintre persoanele cu educaţie şi venit ridicat şi 50% dintre tinerii profesionişti.
La polul opus, cei care se declară nemulţumiţi sunt familiile tradiţionale (36%) şi persoanele singure de vârstă mijlocie (32%).
Studiul Reveal Marketing Research s-a desfăşurat în perioada februarie – iunie pe un eşantion reprezentantiv naţional (urban şi rural). Marja de eroare este de +/-3%, iar nivelul de încredere se situează la 95%. Interviurile au fost realizate online, pe baza panelului Reveal Marketing Research.
Reveal Marketing Research este o companie de cercetare de piaţă full-service, specializată în marketing research, studii sociologice, customer insight, business strategy, market development.