Suma pe care românii o cheltuiesc în mall-uri a crescut cu 9% față de anul trecut

Ieșirile la mall sunt din ce în ce mai scumpe, dar românii nu renunță la această mică plăcere, potrivit unui studiu recent. Datele arată că suma pe care românii o cheltuiesc în mall-uri a crescut cu 9% față de 2023.

Cei din Generația X, cu vârste cuprinse între 40 și 55 de ani, lasă cea mai mare sumă pe vizită – 346 de lei, în timp ce tinerii din Generația Z, cu vârste între 15 și 25 de ani, sunt ceva mai zgârciți și cheltuie 293 de lei.

Potrivit studiului, 59% dintre respondenți merg la mall cel puțin o dată pe săptămână. În rândul Generației Z, procentul este mult mai mare, aproape 70%.

Dacă anul trecut românii petreceau puțin peste 2 ore și în mall, acum timpul a crescut la aproape 2 ore și jumătate.

Femeile petrec cu aproape 20 de minute mai mult timp la mall decât bărbații.

De asemenea, 60% dintre cei care merg la mall sunt căsătoriți, 16% sunt într-o relație, 15% sunt singuri.

Studiul s-a desfășurat în perioada 10-19 mai pe un eșantion reprezentativ de peste 800 de respondenți.

Distribuie știrea