Ieșirile la mall sunt din ce în ce mai scumpe, dar românii nu renunță la această mică plăcere, potrivit unui studiu recent. Datele arată că suma pe care românii o cheltuiesc în mall-uri a crescut cu 9% față de 2023.
Cei din Generația X, cu vârste cuprinse între 40 și 55 de ani, lasă cea mai mare sumă pe vizită – 346 de lei, în timp ce tinerii din Generația Z, cu vârste între 15 și 25 de ani, sunt ceva mai zgârciți și cheltuie 293 de lei.
Potrivit studiului, 59% dintre respondenți merg la mall cel puțin o dată pe săptămână. În rândul Generației Z, procentul este mult mai mare, aproape 70%.
Dacă anul trecut românii petreceau puțin peste 2 ore și în mall, acum timpul a crescut la aproape 2 ore și jumătate.
Femeile petrec cu aproape 20 de minute mai mult timp la mall decât bărbații.
De asemenea, 60% dintre cei care merg la mall sunt căsătoriți, 16% sunt într-o relație, 15% sunt singuri.
Studiul s-a desfășurat în perioada 10-19 mai pe un eșantion reprezentativ de peste 800 de respondenți.