S-a dat startul stagiilor de internship, iar mulți absolvenți de liceu și studenți le aleg pe timpul verii. Companiile au din ce în ce mai multă deschidere pentru tineri: vin cu un suflu nou și o perspectivă diferită, dar și pentru costurile reduse pe care le implică angajarea lor. O demonstrează și numărul mare de joburi disponibile pe platformele de recrutare în această perioadă.
Mircea Sapalacan este antreprenor, fondatorul unei companii de marketing digital. În ultimii ani a oferit o atenție deosebită tinerilor, așa că a avut în internship studenți ai Academiei de Studii Economice. Ca angajator spune că învață din preocupările noii generații de tineri care au alta viziune în piața muncii.
George a făcut stagiul de internship anul trecut și a rămas angajat în companie.
Din ce în ce mai mulți tineri sunt interesați de astfel de experiențe în companii, după Bacalaureat, dar și pe durata facultății.
A crescut deschiderea angajatorilor pentru programele de internship, arată o analiză făcută de una dintre cele mai mari platforme de recrutare de la noi.
Potrivit datelor companiilor de recrutare, 10 tineri concurează pe un singur job disponibil.