Call center lansat, în premieră, pentru aparținătorii pacienților din ATI COVID de la Institutul „Marius Nasta” din Capitală

Rudele și aparținătorii pacienților internați în secția ATI COVID-19 de la Institutul de Pneumoftiziologie „Marius Nasta” pot afla zilnic informații despre starea de sănătate a celor dragi. Acest lucru este posibil prin serviciul de call center implementat la inițiativa unității medicale pe o platformă complexă și cu suportul tehnic al Serviciului de Telecomunicații Speciale (STS). Numerele 031.9472 și 031.433.5231 pot fi accesate 7 zile din 7, în intervalul orar 08.00–13.00 și 14.00-20.00.

12 Mai 2021, 14:02 (actualizat 12 Mai 2021, 14:05) |

Call center pentru aparținătorii pacienților din ATI COVID de la Institutul „Marius Nasta”

Apelurile sunt preluate de studenții voluntari din cadrul Universității de Medicină și Farmacie „Carol Davila” din București.

Inițiativa unității medicale este importantă, deoarece accesul aparținătorilor nu este permis în spital tocmai din cauza situației pandemice, în vederea limitării răspândirii noului coronavirus.

„Consider extrem de importantă comunicarea pe care trebuie să o avem atât cu pacienții, cât și cu aparținătorii acestora, mai ales atunci când starea de sănătate a celor internați în spital este extrem de gravă. Este absolut firesc să putem să oferim toate informațiile în privința stării de sănătate a pacientului către persoana desemnată să țină legătura cu spitalul. Din păcate, în anumite situații, în special în contextul actual, pandemic, în care volumul de muncă este foarte mare și mulți dintre noi, am observat o imposibilitate de a răspunde de fiecare dată prompt aparținătorilor acestor pacienți. Astfel, am decis să înființăm această linie telefonică de tip call center, pentru a veni cât mai aproape de rudele celor internați la Institutul „Marius Nasta” în stare gravă, în ATI COVID-19, și să le oferim toate detaliile despre pacienți. Înțelegem cât de greu este să ai pe cineva în stare gravă în spital, înțelegem suferința și înțelegem că pandemia a îngrădit accesul aparținătorului la ruda suferindă. Astfel am vrut să fim mai aproape de aparținători, să îi ajutăm și să îi asigurăm că facem tot ce ne stă în putință pentru ca totul să fie bine. Luptăm cu toate forțele pentru fiecare minut din viața pacienților noștri și vă asigur că acestea nu sunt doar vorbe.” a declarat managerul Institutului de Pneumoftiziologie „Marius Nasta” din Capitală, șef lucr. dr. Beatrice Mahler.

Rudele și aparținătorii pot apela numerele 031.9472 și 031.433.5231 ori de câte ori au nevoie să afle informații despre starea de sănătate a celor dragi internați în secția ATI COVID-1.

Call center-ul va funcționa 7 zile din 7, în intervalul orar 08:00–13:00 și 14:00-20:00 și va fi deservit de o echipă de voluntari, studenți ai Facultății de Medicină din cadrul Universității de Medicină și Farmacie „Carol Davila” din București.

Program este unul pilot în România și urmărește îmbunătățirea actului medical, prin oferirea de suport pacienților și a familiilor acestora.

Source

Distribuie știrea