Continuă abordarea prudentă a Google, care a trebuit să accelereze planurile de lansare a unui chatbot, după ce a văzut succesul ChatGPT și lansarea „New Bing” de la Microsoft.
Robert Feraru, expert în social media, a explicat la TVR INFO că Google descrie BART ca fiind un experiment care permite colaborarea cu inteligența artificială generativă, aducă tehnologie care se bazează pe date din trecut pentru a crea, mai degrabă, decât să identifice conținut. Într-o demonstrație compania a arătat cum programul produce blocuri de text, instantaneu, diferit de modul în care Chat GPT scrie răspunsurile cuvânt cu cuvânt, de aici și modul în care s-ar diferenția.
Din punctul meu de vedere, astfel de funcționalități vin să ajute modul în care utilizatorul consumă socal media, implicit și mototare de cautare și nicidecum cum spun alte guri, că ar putea face rău. Da, poate face rău, dacă îl consumăm într-o manieră neplăcută, dar dacă ne folosim fix pentru ceea ce a fost realizat, pentru a ne ușura căutarea și a veni cu răspunsuri rapide pentru noi, aceste funcții pot fi folosite cu simț de răspundere, într-un mod pozitiv, este de părere Robert Feraru.