„Sunt bătrân, dar nu idiot”. Campania unui pensionar spaniol pentru ca personalul băncilor să îi ajute din nou pe vârstnici să efectueze operațiuni curente, precum scoaterea banilor sau plata facturilor

Pentru foarte mulți pensionari spanioli, mersul la bancă în pandemie a devenit o povară. Și asta pentru că toate operațiunile se fac prin intermediul aplicațiilor sau cu ajutorul unui robot.

Ar trebui să aibă un angajat acolo, ca întotdeauna, care să te ajute cu lucrurile astea.

Trebuie să te modernizezi, dar nu poți să lași oamenii în vârstă în urmă.”

Juan Carlos a inițiat campania „Sunt bătrân, dar nu idiot!”. În doar câteva zile, a strâns 100 de mii de semnături de susținere.

Vârstnicii vor ca personalul băncilor să îi ajute din nou să își plătească taxele, să își deschidă depozite sau să își încaseze pensiile.

Juan Carlos, inițiatorul campaniei: De multe ori am plecat acasă de la bancă fără să scot bani. Nu am avut acces la ghișeu pentru că trebuia să cer o programare prin intermediul unei aplicații.

Băncile știu cât de grea a fost perioada pandemiei, cât de dificilă a fost digitalizarea, și se iau măsuri, măsuri care pot fi evaluate„, se scuză purtătorul de cuvânt al Asociației Băncilor din Spania, Jose Luis Martinez Campuzano.

Pentru a veni în sprijinul clienților, unele bănci au redeschis programul cu publicul până la 11.00, două zile pe săptămână, fără programare.

Source

Distribuie știrea