Vânzări record de Black Friday. Topul produselor vândute în ”Vinerea neagră” a reducerilor. Majoritatea comenzilor au fost făcute de pe telefon

12 Noiembrie 2022, 17:47 (actualizat 12 Noiembrie 2022, 18:37) Știrile TVR |

2,2 milioane de produse au fost comandate de Black Friday de la un mare retailer online. În medie, fiecare client a cumpărat patru produse, pe care a cheltuit în jur de 1.100 de lei. Produsele din categoria băuturi, băcănie şi petshop au fost cele mai căutate, după care jucăriile şi articolele pentru copii, iar pe locul al treilea parfumurile şi cosmeticele.

”Noi la startul campaniei vedeam un interes în creştere faţă de anul trecut, rezultatele confirmă acest interes în creştere. Am primit comenzi în valoare de peste 644 de milioane de lei din partea clienţilor noştri, ceea ce înseamnă cu peste 35 de milioane de lei mai mult faţă de anul anterior, ne-a spus Alexandru Niculescu, vicepreşedinte operaţiuni retailer.

Peste 63% dintre comenzi au fost plătite cu cardul, iar peste 80% dintre comenzi au fost plasate de pe dispozitivele mobile. În plus, plata în rate a crescut cu 43% faţă de anul trecut. De asemenea, peste jumătate dintre clienţi au optat să-şi ridice singuri produsele. Cluj-Napoca a preluat primul loc în topul localităţilor după valoarea medie a comenzilor, urmat de Bucureşti, Iaşi şi Constanţa.

Cea mai mare tranzacţie de Black Friday rămâne vânzarea unei case, pentru suma de 146.000 de euro, redusă de la 202.000 euro. De asemenea, prin intermediul acestui retailer online au fost vândute şi nouă maşini, peste 2.000 de nopţi de cazare, dar şi 6,5 kilograme de aur.

Indiferent că vorbim de magazinele de mobilă, cele de bricolaj, de agenţiile de turism sau de saloanele de înfrumuseţare, cine a intrat în cursa de Black Friday a avut câştiguri frumoase. Trei sute de mii de articole a vândut în aceste zile unul dintre cele mai mari magazine online de cărţi, jucării pentru copii, parfumuri şi accesorii.

”Noi continuăm şi în weekend, până duminică seară. De luni seară, de pe data de 7 noiembrie şi inclusiv cu ziua de ieri avem vânzări de peste opt milioane, chiar spre opt milioane şi jumătate de lei. Iar din această cifră doar ieri s-au făcut undeva la două milioane şi jumătate de lei”, susține Ioana Dragu, director comercial magazin online.

După ziua de ieri, una dintre companiile procesatoare de plăți cu cardul a raportat aproape 800.000 de tranzacții, cu 20% mai multe faţă de anul trecut. Valoarea totală a fost de peste 400 de milioane de lei, cu 13% mai mult faţă de 2021.

”Cea mai mare tranzacţie s-a întâmplat la ora 12.28, a fost în valoare de 148.000 de RON, ea reprezentând echivalentul a 30.000 de dolari şi a constat în produse software, licenţe. După care a două tranzacţie s-a întâmplat la ora 17.14 şi este puţin peste 60.000 de RON, ea reprezentând băuturi şi a treia tranzacţie din topul nostru s-a întâmpla la ora 14.19 reprezentând produse din agricultură”, relatează Elena Gheorghe, country manager.

Magazinele au programat următoarele reduceri pentru perioada sărbătorilor de iarnă.

Source