Posibilă infestare cu ploşniţe într-un magazin de mobilă din Capitală. Reprezentanţii magazinului spun că „vietăţile” nu au ajuns în zona comercială şi nici produsele de larg consum, dar verifică situaţia şi vor lua măsuri. Situaţia pare că se complică, cel puţin în Bucureşti. Cei din companiile de dezinfecţie vorbesc despre o creştere a numărului de solicitări. Atenţie unde vă cazaţi atunci când călătoriţi, unde vă puneţi bagajul şi cu ce mijloace de transport în comun circulaţi, spun specialiştii. Reprezentanţii ANPC şi DSP nu au putut fi contactaţi.
Despre situaţia din magazinul de mobilă situat în zona de est a Capitalei, Ikea Pallady, s-a aflat în urma unei postări făcute pe o reţea de socializare.
Conducerea magazinului a anunţat o investigaţia internă şi i-a asigurat pe clienţi că nu sunt motive de îngrijorare.
Au transmis reprezentanţii magazinului. O posibilă explicaţie ar fi transporturile de mobilă, mai ales dintr-o ţară în alta, spun cei din domeniu. Cetăţenii se gândesc că lucrurile pot deveni îngrijorătoare. Tot mai mulţi au propriile experienţe sau ştiu pe cineva care s-a luptat cu musafirii nepoftiţi.
Reprezentanţii firmelor de dezinsecţie spun că cererea pentru serviciile de exterminare a acestor insecte a crescut mult faţă de acum câţiva ani. S-a ajuns şi la trei intervenţii pe zi pentru eliminarea ploşniţelor.
Specialiştii recomandă atenţie maximă în timpul călătoriilor şi vacanţelor. Sfatul lor este ca saltelele din camerele de hotel şi pensiuni să fie verificate, iar bagajul să fie ţinut închis. În plus nu orice substanţe pot fi folosite pentru eliminarea acestor insecte.
Odată început un proces de dezinsecţie, soluţiile trebuie aplicate de obicei de cel puţin două ori, ideal chiar trei, spun specialiştii.